Nordic Door på Eventyrlig oppussing
Et steg videre i vår markedsføring er å synliggjøre oss enda mer. Eventyrlig Oppussing vil være en fin kanal for oss å vise et bredt sortiment, og hvilke muligheter man har innen ulike dørløsninger.
Nordic Door AS signerte denne uken avtale med TMM Produksjon AS og «Eventyrlig Oppussing». Avtalen innebærer at Nordic Door får eksklusivitet i levering av dører til sesong 6, som består av 10 episoder. Det vil være en episode med fullt fokus på ytterdør/inngangsparti, og Nordic Door ønsker gjennom sesongen å vise et bredt sortiment og hvilke muligheter man har innen ulike dørløsninger. Standard dørløsninger vil med andre ord ikke være fokus denne sesongen.
«Det er gledelig at vi nå har fått på plass avtalen med «Eventyrlig Oppussing». Vi ser at vi må være mer synlige, og har derfor i vår markedsstrategi bestemt oss for å satse mer rundt interiør, TV og oppussing, i tillegg til vår brede prosjektsatsning», sier salgs- og markedssjef i Nordic Door, Edgar Haugskott.
«Eventyrlig Oppussing» ble nominert til Gullruten både i 2018 og 2019,
og er det programmet som genererer mest seere på TV3.