Nordic Door inngår nytt samarbeid på Sosiale Medier
Mads vil gjennom SoMe kanalen Instagram promotere Nordic Door sine produkter – en kanal der han har over 70.000 følgere
Fra og med januar 2022 inngår Nordic Door et samarbeid med Mads Clemmetsen, bedre kjent som Madspusseropp, på sosiale mediekanalen Instagram. På denne kanalen vil han gjennom våren promotere Nordic Door sine produkter.
I dag har Mads over 70.000 følgere på Instagram, som følger med på hans mange og spennende prosjekter. Mads er 26 år fra Porsgrunn og kom på 2. plass under kåringen av Norges Hyggeligste Håndverker 2021. I tillegg vant han sin egen kategori, Norges Hyggeligste Elektriker.
Mads brenner for håndverksfaget, samtidig som han også innehar stor arbeidslyst og glede for det han driver med. Gjennom denne lidenskapen ønsker han derfor å inspirere andre, gjerne gjennom sosiale medier, og vise at det er utrolig mye man kan få til selv.
Mads har fagbrev som elektriker, mens resten av håndverkerkunnskapen har han lært seg på egen hånd. Dette kommer godt med når han nå har gjort om hobbyen sin til eget levebrød. I løpet av tiden framover er planen hans å kjøpe opp ulike oppussingsobjekter, som han pusser opp fra bunnen av og som han til slutt selger videre. Her vil også følgerne hans være med gjennom hele prosessen – fra han drar på visning til eiendommen er solgt.
Gjennom høsten 2021 har vi også sett Mads på Eventyrlig Oppussing, et program Nordic Door har levert dører til i to sesonger. Til våren vil også Mads være en av programledere i den nye oppussing serien «Rydderevolusjonen» på TV2.
Nordic Door har tidligere hatt et mindre samarbeid, som kan anses som et pilotprosjekt med Mads, i forbindelse med et av hans oppussingsobjekter:
Vi i Nordic Door gleder oss til å se hvordan våre produkter blir med på de ulike prosjektene til Mads i 2022.
Ønsker du å vite mer om Mads og hans prosjekter? Sjekk gjerne ut hans Instagram-konto: madspusseropp.